Kurs profesjonalnej komunikacji w przedsiębiorstwie

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu profesjonalnej komunikacji w przedsiębiorstwie, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Komunikacja a bariery (bariery osobiste i organizacyjne),
  • Misja i znaczenie komunikacji:
    • szkic standardu komunikacji,
    • cele organizacji a osobiste,
    • intereakcja sposobu komunikowania się na pracę współpracowników.
  • Racjonalność w komunikacji:
    • istota dbałości komunikacyjnej,
    • umiejętne zadawanie pytań,
    • informacja a interpretacja,
    • „Twoje myślenie to twoje słowa” – komunikaty pro-aktywne i reaktywne.
  • Metody poprawy skuteczności komunikacyjnej w praktyce:
    • dobór techniki do celu komunikacji,
    • sharmonizowanie własnego stylu komunikacji do rozmówcy,
    • przedstawienie swojego stanowiska i opinii,
  • Komunikacja niewerbalna – wyraz postaw i emocji:
    • pierwsze, drugie i trzecie wrażenie,
    • waga spójności komunikatów,
    • odzwierciedlanie i interpretacja sygnałów niewerbalnych.
  • Omówienie dobrych praktyk komunikacyjnych- wypracowanie zasad skutecznej komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  • Zapraszamy do kontaktu: 512 276 835 (telefonicznie); centrum(at)szkolen.pl (mailowo)  – (at) oznacza @
  • Zapisy także przez Facebook:  http://fb.com/portal.szkolen
  • Zobacz termin tego szkolenia/kursu na stronie