DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?
Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu telemarketingu, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.
JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?
30 godzin
JAKI JEST TRYB KURSU?
Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.
SYLABUS
- Rozpoczęcie rozmowy:
- przywitanie Klienta;
- profesjonalna prezentacja przedsiębiorstwa oraz swojej osoby,
- sztuka przełamywanie oporów,
- umiejętność zainteresowania rozmówcy.
- Idealny telemarketer,
- Skuteczna komunikacja:
- modulacja tonu głosu,
- istota doboru odpowiedniego słownictwa,
- sztuka zadawania odpowiednich pytań i aktywnego słuchania,
- technika trafnej argumentacji,
- analiza informacji pozyskanych od Klienta.
- Pertraktacje z trudnymi klientami,
- Efektywne zakończenie rozmowy handlowej:
- określanie ceny, negocjacje,
- określenie gotowości Klienta do zakupu,
- wpływ na Klienta w sytuacji zakupowej.
CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT?
Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu.
JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?
- Zapraszamy do kontaktu: 512 276 835 (telefonicznie); centrum(at)szkolen.pl (mailowo) – (at) oznacza @
- Zapisy także przez Facebook: http://fb.com/portal.szkolen
- Zobacz termin tego szkolenia/kursu na stronie