Specjalista ds. marketingu internetowego i social mediów

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu marketingu internetowego i social mediów, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • specyfika marketingu internetowego,
  • definicja i omówienie brand marketingu,
  • kreowanie zaufania w internecie,
  • Google Adwords – definicja i omówienie,
  • Search Engine Optimization – pozycjonowanie strony,
  • email marketing,
  • wady i zalety obecności marki w social mediach,
  • strategie marketingowe i kampanie marketingowe,
  • efektywne hasło reklamowe,
  • skuteczny copywriting,
  • Web usability,
  • Google Analytics – statystyczne ujęcie działań na stronie.

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

Tak, możliwe jest uzyskanie certyfikatu.

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

  • Zapraszamy do kontaktu: 512 276 835 (telefonicznie); centrum(at)szkolen.pl (mailowo)  – (at) oznacza @
  • Zapisy także przez Facebook:  http://fb.com/portal.szkolen
  • Zobacz termin tego szkolenia/kursu na stronie